Svetainės struktūra www.vgtu.lt Mano VGTU Medeinė

IMKI

IMKI 2015 – svarbiausias metų renginys, subalansuotas kūrybinių industrijų studentui. Trečius metus iš eilės KI sektoriaus profesionalai mezga ryšius ir dalijasi patirtimi su KI studentais.

Balandžio 29 d. vyko kasmetiniai patirties mainai „IMKI 2015“. Renginio metu studentai turėjo galimybę apsilankyti Lietuvoje lyderiaujančiose viešųjų ryšių, marketingo, televizijos, žiniasklaidos ir kitų kūrybinių industrijų sričių įmonėse, susipažinti su jose vykstančiais procesais bei parodyti savo gebėjimus atlikdami įmonių atstovų paruoštas užduotis.
 
IMKI – tai kūrybinės studentų varžybos. Šis renginys suteikia galimybę mokytis ne iš vadovėlių, o iš pasirinktos srities profesionalų. Likus savaitei iki renginio pradžios komandos gavo įmonių atstovų parengtas užduotis, kurias turėjo parengti vizito į įmonę metu. Renginio dieną studentams buvo pristatytos visiškai naujos įmonės, kuriose jų laukė dar viena užduotis. Tai virto tikru iššūkiu studentams, kadangi jie buvo suskirstyti į naujas grupes, o galutines užduotis sužinojo tik apsilankę įmonėse. Renginio dieną vyko dalyvių kontaktų mainai. Kiekvienas studentas turėjo po vieną vizitinę kortelę, kurią galėjo įteikti įmonės vadovui vizito metu arba vakarinėje dalyje. „Tokie kontaktų mainai studentams palengvina profesinės praktikos ir darbo paieškas“,-  sakė tuometinis plėtros prodekanas Justas Nugaras.
Kiekvienais metais renginį IMKI organizuoja kūrybinių industrijų trečio kurso studentai. „To, ką gali padaryti kūrybinių industrijų specialistas, nepadarys menininkas ar technologas. Tik sudėjus menininką ir technologijų specialistą į vieną, pridėjus lašelį verslumo, gali atsirasti kūrybinių industrijų produktas. Tai ir įrodo studentų projektas IMKI“, – savo mintimis renginio metu pasidalino VGTU kūrybinių industrijų fakulteto dekanė Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė.
 
Šiais metais renginyje dalyvavo 17 lyderiaujančių ryšių su visuomene, rinkodaros, žiniasklaidos ir reklamos įmonių: 15min.lt, RIMI, ADFORM,  ADCOM, REKŪRAI, ELITAZ, LOVE, IDÉE FIXE, JAV ambasados Lietuvoje, MENŲ SPAUSTUVĖ, VRP HILL+KNOWLTON STRATEGIES, AD VERUM, Lietuvos Respublikos Krašto apsaugos ministerijos Strateginės komunikacijos ir viešųjų ryšių departamentas, DIGITAL ACADEMY, VIDEOGRAPHY ir SOCIALUS MARKETINGAS. 
 
Daugiau apie renginį KIF Facebook paskyroje.

priARTink

"priARTink 2o14" – tai tradicija virtusi kūrybinių intervencijų savaitė, kurios metu Vilniaus miesto erdvės virsta žaidybinės komunikacijos aikštelėmis. Intervencijų kūrėjai – tai VGTU studentai, kurie įgyvendina kolektyvinius kūrybinius projektus pasirinktose viešosiose erdvėse. Kūrybinės intervencijos yra lauko tyrimo, atlikto šiose erdvėse, rezultatas ir būdas pagyvinti miesto erdves. Tai atviras pasiūlymas miestiečiams įsitraukti į aktyvias veiklas, pagerinančias miestą. Kviečiame prisijungti!

Meet Videography

Savo verslą sukūrę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU)  Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) absolventai grįžta į universitetą norėdami pasidalyti sukauptomis žiniomis. Fakultetas kartu su jo absolventų įkurta kompanija  MB „Audiovizualiniai sprendimai“ vasario – balandžio mėnesiais vykdo projektą „Meet videography“.

VGTU KIF ir MB „Audiovizualinių sprendimų“ partnerystės metu gimė paskaitų ciklas, kurio metu studentai mokomi naudotis modernia vaizdo ir garso technika. „Paskaitų metu studentai įgijo praktinių įgūdžių – išmoko planuoti filmavimo procesą, pasirinkti tinkamą įrangą savo idėjai įgyvendinti, kokybiškai apšviesti ir nufilmuoti sugalvotą siužetą, tinkamai sumontuoti medžiagą. Šie įgūdžiai reikalingi ne tik įgyvendinant studijų užduotis, bet ir darbo rinkoje“, –  teigė projekto vadovas, KIF lektorius Justas Nugaras.

Darbo su audiovizualine technika įgūdžius lavinti padės verslūs KIF absolventai, siekiantys dirbti kūrybiingai ir profesionaliai, trokštantys kompaniją paversti naujas madas diktuojančia lydere: „Esame įsitikinę, kad kūrybiškumas gimsta iš žinojimo: tam, kad sukurtum efektyvią komunikacijos priemonę, privalai gerai išmanyti darbo įrankius ir jų galimybes. Mūsų Alma mater studentams suteikė stiprią techninę bazę, o mes būsimiems kolegoms norime parodyti, kaip ją įvaldyti ir išnaudoti visą potencialą“, - teigė MB „Audiovizualiniai sprendimai“ marketingo ir prekės ženklo vadovė Rasa Syminaitė, antrosios  Kūrybinių industrijų laidos absolventė. Negana to, savo kompaniją įkūrę KIF absolventai tvirtina, kad audiovizualinių komunikacijos priemonių poreikis vis didėja. Vedini šios minties, startuolio įkūrėjai siekia surasti talentų, kuriuos norėtų įtraukti į „Videography“ prekės ženklo kūrimą.

Creator's Hubs mokymai

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakultetas pradėjo bendradarbiauti su interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centru „Digital Academy“.  Kartu vykdomo projekto „Creators` Hub“ metu studentai ne tik dalyvaus įvairiuose mokymuose, bet ir kurs internetinius serialus, dalyvaus tarptautiniuose projektuose.
 
Pirmuosius „Creators` Hub“ mokymus Kūrybinių industrijų fakulteto studentams vedė „Digital Academy“ idėjos autorius Domas Vyšniauskas, taip pat lektoriai Rytis Meškauskas, Rokas Kondratas, Mantas Lesauskas ir Povilas Laurinkus.
 
Mokymų metu studentams buvo pristatytos prekinių ženklų istorijos, jų populiarumo fiksatoriai, turinio svarba video reklamoje, analizuota, kaip pasiekti tikslinę „Youtube“ reklamos auditoriją. R. Meškauskas parodė esminius „AdWords for Video” veikimo pricipus, reklamos formatus, matavimo vienetus ir pirkimo būdus. Studentai kartu su lektoriais analizavo video reklamas, o mokymų pabaigoje gavo praktinę užduotį – sukurti internetinio serialo idėją. Geriausiai „Digital Academy“ įvertintas serialų idėjas studentai turėjo galimybę pristatyti TV3 atstovams.
 
„Google“ sertifikuotų trenerių mokymai – tik bendros „Digital Academy“ ir VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto veiklos pradžia. Džiugu, jog mokymų metu studentų sugalvotos serialo idėjos neatsidurs stalčiuje – projekto pabaigoje geriausios idėjos autoriai užsitikrins finansavimą serialo kūrimui“, – pasakojo  projekto koordinatorius, Kūrybinių industrijų fakulteto plėtros prodekanas Justas Nugaras.

KITOKIA KOMUNIKACIJA – atskirties tarp neGalios ir Galios mažinimas

 
Kūrybinių industrijų fakultetas kartu su labdaros ir paramos fondu „Algojimas“ vykdo pusė metų besitęsiantį projektą „KITOKIA KOMUNIKACIJA – atskirties tarp neGalios ir Galios mažinimas“.
Kūrybos verslo ir komunikacijos katedra, bendradarbiaudama su LPF „Algojimas", siekia keisti požiūrį į negalią, pasitelkiant fundamentinę sociumo egzistavimo sąlygą – komunikaciją bei jos kūrybinę interpretaciją. Projekte dalyvauja 5 – 12 metų amžiaus vaikai turintys negalią. Jie įtraukiami į kūrybines dirbtuves, kurių metu, padedami “Algojimas” specialistų ir VGTU dėstytojų, sukuriami įvairūs tarpsritinio meno kūriniai, perteikiantys kitokios komunikacijos galimybes. Vėliau šie darbai bus pristatomi visuomenei parodos formatu.  
Labdaros ir paramos fondas „Algojimas“, veikiantis nuo 2008 metų, dirba šeimoms ir su šeimomis, kuriose auga negalią turintys vaikai, nepriklausomai nuo vaiko negalės lygio ir pobūdžio. Bendradarbiavimas su Kūrybinių industrijų fakulteto suteikia galimybę praskaidrinti vaikų dienas įtraukiant juos į kūrybinius procesus. Projekte dalyvauja fakulteto studentai, Kūrybos verslo ir komunikacijos katedros lektoriai: dr. Margarita Gedvilaitė-Kordušienė (šokio judesio terapijos mokymai), Marius Salynas (garsų terapijos mokymai), Regina Kubertavičienė (fotografijos dirbtuvės). Projektą kuruoja dr. Eglė Jaškūnienė ir Vytenis Mockus.